Партнеры

Популярное

Опрос

Оцените работу движка
Лучший из новостных
Неплохой движок
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

Тест-драйвы

Mitsubishi Lancer X. Плюсовий ведмедик авто

18-04-2015, 03:54

Ледве встигнувши зявитися на ринку, новий седан Mitsubishi Lancer породив моторошний ажіотаж. Це дуже нагадує ситуацію з обмеженням терміну приватизації квартир: бажаючим купити 2-літрову версію доведеться запастися терпінням на цілий рік. Чи варто

Skoda Octavia. СНИ ПРО ЩОСЬ БІЛЬШЕ авто

9-04-2015, 06:42

Дивно, як Skoda зійшов з рук цей оптичний обман. У 1997 році в Східній Європі, включаючи і землі колишньої НДР, вишикувалися черги за чеським Пасатом - Skoda Octavia (до того моменту марка вже сім років як належала концерну VW).

Porsche 911 Carrera. - Porsche 911 Carrera: літрів на 100 км! авто

5-04-2015, 08:21

Спортивні автомобілі постійно поліпшуються для того, щоб поставити черговий рекорд. Але цей рекорд повністю виходить із звичних рамок Самий справжній Porsche 911 Carrera з усіма його чудовими гоночними характеристиками і міццю двигуна в

BMW 1 серія. - Червона гвардія авто

4-04-2015, 18:50

На БМВ шанують традиції, а тому, напевно, так люблять трьохобємний кузова. Зробивши з одинички купе, дизайнери і конструктори фірми не приховують гордості. Нею вони поділилися з Сергієм Воскресенським. Фото БМВ. Стрічка шосе химерно петляє по

Kia Magentis: Подвійний лічильник авто

26-02-2015, 10:53

ворожити, чи підійдуть шашечки оновленим Kia Magentis Крупний, трохи незграбний, по-німецьки пропорційний. Чорний. Kia Magentis стояв біля дверей придорожнього кафе десь під Тверю, понуро повісивши передній звис над високим поребриком, а ми


27-09-2014, 15:41    Porsche Cayenne з народними моторами авто - в разделе "Автоспорт"

porsche-cayenne_ Цунамі змивають міста, чоловіки перетворюються на жінок, вісь землі зміщується, мені подобається Porsche з дизелем і автоматом. Подобається набагато більше, ніж машина з бензиновим мотором! Колишня любов до механічної коробки передач зникла, здається, навіки. І я тепер взагалі не розумію, навіщо потрібна ручка! Куди котиться світ?
 
Так, саме коробка передач справила на мене найсильніше враження під час тесту бюджетних Porsche Cayenne з двома найпопулярнішими у світі двигунами бензиновим V6 і дизелем. Формально на Cayenne, звичайно, можна поставити 6-ступінчасту механіку. Однак вона доступна тільки з бензиновим агрегатом V6, і призначена для диваків, які щиро вважають, що тільки механічна коробка дозволяє відчути машину. Але хочеться сказати таким хлопцям Ау, вийдіть з летаргічного сну, купіть собі вітамінів, час тупуватих 3-східчастих автоматів пройшло.
Cayenne другого покоління може оснащуватися музичною системою BOSE (базова комплектація для Cayenne Turbo). Тут є 14 динаміків, активний сабвуфер на 200 ват і десять каналів підсилювача, а загальна потужність системи 585 ват. Звучить BOSE дуже пристойно. Але якщо ви звикли до концертного звуку, то доведеться розоритися і замовити шикарну систему класу High-End від Burmester. Її робочі характеристики вражають: 16 окремо керованих динаміків, активний сабвуфер потужністю 300 ват з вихідним каскадом класу D і діаметром мембрани 250 мм, 16 каналів посилення і загальна потужність понад 1000 ват
Коробка дійсно хороша. Треба відзначити, що німці вирішили не ставити на Cayenne наявні у них в запасі преселективний робот PDK, який можна зустріти на легкових Porsche. Адже така КПП з двома зчепленнями не найкращим чином підходить для їзди по грязі або тягання важких причепів трансмісія може просто не витримати надмірного навантаження. Тому було вирішено поставити звичайний автомат, який розробила японська компанія Aisin. Звичайний? Ну це як сказати: вісім ступенів, можливість перемикати швидкості вручну за допомогою підрульових перемикачів, але головне це відмінні налаштування. Коробка дозволяє при бажанні перескакувати не так на 2-3 швидкості вниз, а відразу на чотири! Начебто тільки що ти спокійно котив зі швидкістю 70 км / год на сьомій передачі (а пята тут включається вже на 48-50 км / год), але от вільний простір Тиснеш на педаль газу і практично миттєво на моніторі зявляється цифра 3.
Якщо вам хтось скаже, що Porsche Cayenne і Volkswagen Touareg це одне і те ж, то не вірте. Так формально, обидві моделі побудовані на одній платформі. Але це різні машини! Адже, врешті-решт, ніхто не говорить, що 340-сильне Audi TT RS і базова Skoda Octavia це однакові машини. Адже вони теж побудовані на одному візку
 
Звичайно, при бажанні можна написати стандартну для автожурналістікі фразу про те, що існує невелика затримка при переході на знижені. Але, повірте, ця затримка настільки невелика, що говорити про неї просто смішно. Мало який водій зможе працювати швидше важелем механічної КПП! До того ж коробка вельми розумна. Наприклад, під час агресивної їзди, коли ви різко відпускаєте педаль газу перед поворотом для завантаження передка, перемикання вгору не відбувається. Та й у ручному режимі при проходженні повороту на межі автомат сама не перестрибне на підвищену навіть якщо стрілка тахометра вже лежить в червоній зоні.
Новий 8-ступінчастий автомат Tiptronic S не тільки здорово працює, але і дозволяє економити паливо! Так-так. Згідно з паспортними даними, Cayenne з бензиновим V6 і механікою витрачає в місті 15,9 л на 100 км. А з Tiptronic S витрата складає 13,2 л. Різниця більш ніж відчутна!
 
Мало того, водій може перевести коробку і двигун в спортивний режим (для цього є спеціальна кнопка Sport). І на Porsche Cayenne, на відміну від автомобілів інших виробників, різниця між звичайним і спортивним режимами дійсно помітна! Передачі перемикається ще швидше, підвищують (а їх тут дві сьома і восьма) вже не використовуються, знижені включаються за першої ж можливості, про економію палива електроніка забуває, і машина починає їхати на всі гроші. Причому, навіть з простими моторами.
Передні крісла в базі мають регулювання всього по восьми напрямах. Але набагато зручніше опціональні сидіння, які можна регулювати аж по 18 (!) Позиціях вони входять в базову комплектацію Cayenne Turbo. Такі крісла відмінно настроюються під фігуру! Крім того, їх можна оснастити підігрівом і вентиляцією. Підігрів пропонується і для задніх пасажирів
 
Хоча, що значить простими? Адже, бензиновий мотор V6 обємом 3,0 л видає 300 л. с. і 400 Нм, а 3,0-літровий дизель має 240 л. с. і 550 Нм. Звичайно, V8 з турбонаддувом, 500 л. с. і розгоном до сотні за 4,7 секунди крутіше назавжди. Але такі машини це вершина лінійки Cayenne. Та й коштує Cayenne Turbo зовсім інших грошей майже 6,5 млн руб. проти 3,1 млн за базовий автомобіль з V6 (нехай і з механікою). Майже дворазова різниця! І багато хто це чудово розуміють. Саме тому Cayenne з бензиновим V6 і дизелем є найпопулярнішими. Наприклад, в Європі на дизель доводиться взагалі 72% продажів Cayenne, а в Азії (сюди ж включені дані продажів в Росії і на Близькому Сході) бензиновий двигун V6 має 68%.
У базовій комплектації Porsche Cayenne з автоматом має систему Auto Start Stop, яка автоматично вимикає двигун при зупинці, наприклад, у світлофора. Як тільки водій знімає ногу з педалі гальма, то двигун відразу знову запускається. Затримка при запуску мотора, правда, присутній, але при їзді по міських пробках це не дратує. Цікаво, що запуск двигуна блокується, якщо відкрита водійські двері або капот. Але і це ще не все двигун не запуститься в тому випадку, якщо водій не пристебнувся! Правда, в Porsche розуміють, що система Start Stop може сподобатися не всім. Саме тому її можна відключити. До того ж система не працює, якщо включений режим Sport. Крім Auto Start Stop економія палива досягається цілим комплексом заходів. І не тільки зниженням маси автомобіля. Наприклад, функція рекуперації енергії для бортової мережі дозволяє знизити витрату на 0,15 л на 100 км шляху
 
До того ж динамічні характеристики базових версій Cayenne вийшли дуже навіть гідними. Наприклад, Cayenne Diesel розганяється 0-100 км / год за 7,8 с. Для порівняння, Cayenne попереднього покоління з таким же за потужністю мотором виконував цю вправу за 8,3 с. Ось що значить зниження загальної маси автомобіля і інша коробка!
У базовій комплектації Cayenne має двозонний клімат-контроль, але за доплату клімат може бути вже чотирьохзонним. У цьому випадку задні пасажири теж можуть регулювати температуру повітря, що поступає. Однак на наших фотографіях відображено базова версія
 
Якщо вибирати між бензиновим V6 і дизелем, то особисто я проголосував би за останній агрегат, навіть незважаючи на формально меншу кількість кінських сил. Причин декілька. По-перше, більш низький витрата дизеля 8,7 л в місті проти 13,2 л. По-друге, динамічні можливості дизельного Cayenne по відчуттях нічим не відрізняються від бензинової машини (це підтверджують і цифри: 0-100 км / год обидві машини з автоматами розганяються за однакові 7,8 с). І, найголовніше, Cayenne Diesel тихіше просто Cayenne! Набагато тихіше. Якщо звук роботи бензинового агрегату десь після 3500-4000 об / хв починає тиснути на вуха і заважає спокійно розмовляти, то дизеля практично не чутно навіть при інтенсивному прискоренні.
Porsche Cayenne може мати ремкомплект. Але він актуальний тільки для Європи. У нас машина отримає докатку, на якій можна їздити не швидше 80 км / ч. А ще в комплектацію автомобіля буде входити викрутка! Обєм багажника Porsche Cayenne другого покоління від 670 до 1780 л. Задні двері відкривається і закривається за допомогою електроприводу. Як опція пропонується система організації простору з напрямними, телескопічною штангою і розділової багажної сіткою
 
Ви зараз, напевно, чекаєте розповідь про приголомшливу керованість Cayenne, про те, як на цій моделі можна проходити повороти в бічному ковзанні, злегка граючи педаллю газу? Ми теж хотіли це випробувати. Для цього навіть порушили всі поради Porsche і поїхали з рекомендованих для руху доріг загального користування. Наш шлях лежав у Нюрбургрінг (мало хто знає, що Nordschleife чи Північна петля формально вважається дорогою загального користування, тільки платною, і на ній навіть діють стандартні правила дорожнього руху, на зразок обгін справа заборонений). Мало того, разом зі мною в машині їхав Дмитро Соколов, який, між іншим, нещодавно під час гонок серії VLN зі своєю командою посів третє місце на Нордшлайфе! Вже він-то точно повинен знати, як треба правильно їздити по Північній петлі Але всі фантазії про випробуванні Cayenne на найскладнішою в світі трасі були розбиті в пух і прах минулої пятниці, коли ми і тестували Cayenne на дорогах Німеччини, на Нордшлайфе проводилися історичний ралі. І впуск простим смертним був заборонений.
 
Прикро? Звичайно. Але й без Зеленого пекла Porsche Cayenne зміг довести, що з керованістю у цієї моделі все гаразд нове покоління позашляховика відмінно тримає пряму, а на кожну дію кермом слід миттєва і негайна адекватна реакція. Причому, говорити про якісь кренах у випадку з Cayenne просто смішно, навіть коли ти проходиш повороти скриплячи колесами. За кермом цієї машини майже відразу ж забуваєш, що це позашляховик!
Людині, який придумав вивести на один з дисплеїв на панелі приладів свідчення навігаційної системи, треба виплатити велику премію. Дуже зручно! Ну а нам приємно, що навігація (як і всі меню) знає російську мову
 
Наші машини були оснащені по максимуму. Малася активна підвіска PASM з можливістю регулювання жорсткості амортизаторів (у базовій комплектації всіх моделей, за винятком Cayenne Turbo, йде стандартна пружинна підвіска). Завдяки PASM можна вибирати між трьома режимами: Comfort, Normal і Sport. І різниця між ними досить відчутна! Особливо якщо порівнювати Comfort і Sport. В останньому випадку Cayenne стає жорстким, він чітко відстежує всі нерівності і змушує повністю забути про таке поняття як крени в поворотах. Ось він, справжній Porsche! Але, правда, довго їхати в режимі Sport хочеться тільки по ідеально рівним доріжках. А як тільки починаються всілякі стики і заплатки, то відразу зявляється бажання зробити машину помякше. І режим Comfort дозволяє перетворити характер машини! Хоча в цьому випадку вже стає помітна невелика розгойдування
Цікаво, що шестициліндрові Cayenne другого покоління за своїми динамічним можливостям впритул наблизилися до позашляховика першої генерації з V8 обємом 4,5 л, який видавав 340 л. с. (Або 450 л. С. При наявності турбіни). Адже якщо старий Cayenne S початку двохтисячних років з АКПП міг розігнатися до 242 км / год, а час набору сотні займало у нього 7,2 с, то сучасна машина з бензиновим V6 має максималку в 230 км / год, а розгін 0-100 м / год вимагає 7,8 с. Про витрата і говорити нічого Cayenne S з V8 зразка початку 21 століття витрачав в місті по 20,9 л, а нинішній шестициліндровий Cayenne з АКПП споживає 13,2 л. Дизель і зовсім 8,7 л
 
Крім системи PASM у нас була ще пневматична підвіска, яка дозволяє регулювати дорожній просвіт, система придушення крену PDCC (на дизелі її не ставлять). І це ще не все. Cayenne з бензиновими моторами ще можуть оснащуватися системою активного повного приводу під назвою Porsche Torque Vectoring (PTV). Вона починає працювати при проходженні повороту на межі. Як працює система. Ледве автомобіль встає на дугу, внутрішнє по відношенню до повороту заднє колесо сповільнюється гальмівним механізмом по команді електроніки. Автомобіль про гальмує колесо ніби спотикається, при цьому зовнішнє колесо через міжколісний диференціал закономірно отримує більше тягове зусилля. Щодо вертикальної осі обертання автомобіля виникає момент, який заштовхує його на намічену дугу! На виході з повороту тягу (і швидкість) на обох задніх колесах необхідно швидко вирівняти (тільки за таких умов можливий максимально ефективний розгін), для цього в дію короткочасно вступає блокування міжколісного диференціала (багатодискова фрикційна муфта, що активується електродвигуном, встановлювалася ще на Кайени і Туареги попереднього покоління). Працює PTV дуже адекватно у швидкі повороти важкий позашляховик занирює з полюванням добре налаштованого спорт-седана.
Ще однією опцією Porsche Cayenne є адаптивний круїз-контроль, який за допомогою радара контролює дистанцію до впередіідущего автомобіля, автоматично її підтримує і навіть гальмує при необхідності. Іншою системою безпеки є радарні датчики в задньому бампері. На швидкості до 30 до 250 км / год вони розпізнають автомобілі, що знаходяться в мертвій зоні, і попереджають про них. А ще машина може оснащуватися поворотними фарами
 
Конкуренти теж не ликом шиті. Наприклад, у BMW X6 задня вісь так само з можливістю диференційованого управління тягою коліс (система DPC Dynamic Performance Control). Завдання у DPC аналогічна створити момент, заштовхували машину в поворот. Але реалізується вона по-іншому. Якщо на Кайєн в повороті пригальмовується заднє внутрішнє розвантажене колесо, то на X6, навпаки, збільшується тяга на зовнішньому завантаженому. Доворот з такою системою кілька ефективніше, оскільки втрати швидкості на вході в поворот не відбувається. Задній редуктор на додаток до диференціалу має дві планетарних передачі, які працюють з двома пакетами фрикціонів. При русі по прямій планетарні передачі обертаються вхолосту. Але, як тільки електроніка зрозуміє, що одне з більш завантажених коліс (зовнішнє щодо повороту) потрібно підкрутити, потрібний фрикціон, заблокувавши, пустить на нього збільшився крутний момент через відповідну планетарну передачу. Все б добре, але планетарні редуктори X6 пристойно збільшують вартість. А на Порше домоглися доворачивать ефекту засобами, які вже були на минулому поколінні (ESP плюс звичайна електромеханічна блокування диференціала). Єдине, що зробили розробники це лише навчили системи взаємодіяти соответстующих чином в потрібний момент. І Porsche з PTV, і BMW з DPC забезпечують більш надійне поведінку автомобіля в поворотах, але відмінності реалізованих компаніями підходів помітні лише на гоночній трасі.
Залежно від двигуна Porsche Cayenne має різні за кольором гальмівні супорти. Чорні ставлять на звичайні Cayenne і Cayenne Diesel, сріблясті у Cayenne S (атмосферний бензиновий V8) і Cayenne Hybrid, а червоні супорти має Cayenne Turbo. Але все ж найкрутіші забарвлені в жовтий колір це керамічні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Розмір гальмівних дисків тут вже 390 мм спереду і 370 ззаду (на версії Cayenne Turbo 410 мм і 370 мм відповідно). Для порівняння базові Cayenne з шестициліндровими моторами мають диски діаметром 350 мм
 
PTV не доступна на дизелях і гібриді, оскільки задній диференціал у них вільний. До речі, на гібриді тягу між переднім і заднім мостами ділить диференціал підвищеного тертя torsen. Cayenne з бензиновими двигунами оснащуються трансмісією, яка підключає передню вісь за допомогою електромагнітної муфти (за замовчуванням тяга передається на передній міст дорівнює 10%, але муфта може блокуватися і повністю). Задній диференціал тут блокується за допомогою фрикційної муфти з електроприводом. На попередньому поколінні трансмісія мала роздаточну коробку з електронноблокіруемим міжосьовим диференціалом і знижує поряд. Від останнього відмовилися відсоток водіїв, які експлуатують Кайени на важкому бездоріжжі, мізерно малий. До того ж, відмова від понижуючого ряду дозволив заощадити 33 кг ваги, поліпшити динаміку, керованість і економічність. Відсутність поніжайкі деяким чином компенсується більш короткими першої та другої передачами нового восьмиступінчастого автомата.
За традицією ключ запалювання у Porsche розташований ліворуч від керма. Поруч з замковою щілиною знаходиться кнопка стоянкового гальма
 
Як веде себе новий Cayenne в бруді? Брехати не буду не знаю. Ми їздили головним чином лише по асфальту. Але відзначимо, що в арсеналі у моделі є позашляховий режим, який змінює програму роботи КПП, АБС і всіляких електронних систем. А за наявності амортизаторів PASM і пневмоподвеські можна підвищувати дорожній просвіт (у версії Cayenne Turbo він досягає рекордних 273 мм). Якщо у вас бензиновий автомобіль, тобто функція блокування не тільки міжосьового, але навіть і заднього міжколісного диференціала. Погодьтеся, звучить непогано!
 
Висновок
На мій погляд, саме дизельний двигун є найбільш розумним вибором при покупці Cayenne. Адже така машина відмінно управляється, має непогану динаміку, витрачає мало палива, та до того ж і ціна цілком розумна (звичайно, для автомобіля марки Porsche). Ясна річ, Cayenne Turbo їде набагато швидше, але він і коштує 6476000 руб! Май я такі гроші, то взяв би краще дизельний Cayenne за 3135000 крб. і на здачу придбав би ще Porsche Boxster S з 310-сильним мотором за 3 320 000 крб., на якому можна отжигать влітку на всю котушку.

Поделитесь этой информацией в социальных сетях:


Новости

Kia розробила новий кросовер Cross GT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

3-02-2016, 10:59

Kia разработала новый кроссовер Cross GT
Кia представила концепт кросовера Cross GT на виставці в Сеулі, в модельному ряді компанії ця машина повинна виявитися вище моделі Sorento.

З чого почати вибір пікапа? Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

12-01-2016, 16:11

Пікап є дуже функціональною машиною, яка призначена для комфортної їзди і любителів активного відпочинку.

Іграшковий концепт-кар Toyota Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

2-01-2016, 22:25

Игрушечный концепт-кар Toyota
Сьогодні на міжнародній виставці іграшок у Токіо Toyota представила іграшковий автомобіль для дітей і дорослих.

Обзоры

Нові моделі SsangYong Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

20-08-2015, 17:32

Новые модели SsangYong
Корейська фахівець зі створення повнопривідних автомобілів представив ряд новинок на виставці SIA.

Bugatti представив два унікальних автомобіля Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-08-2015, 07:27

Bugatti представил два уникальных автомобиля Bugatti виробник ексклюзивних і дуже дорогих автомобілів. Знаючи про любов своїх клієнтів до всього екстраординарного, компанія представила дві спеціальні версії тисячі-сильної моделі.

За що їх дівчата люблять? - Audi TT Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

7-08-2015, 12:13

За что их девушки любят? - Audi TT Чомусь серед чоловіків побутує думка, що дівчата не розбираються в машинах. Але це далеко не так. Є дівчата, які запросто можуть розповісти, яка модель автомобіля проїхала перед Вами. Також дівчата обожнюють фотографуватися поряд з красивою іномаркою. Особливо сильно дівчатам подобаються рідкісні моделі автомобілів. Колір машини при цьому може бути самим будь-яким.

Природно не всі у дівчат так просто як здається на перший погляд. Більшості дівчат подобаються автомобілі Audi. Найпоширеніша модель серед дівчат Audi TT. Автомобіль цієї моделі дуже низький. Якщо дівчина висока, то автомобіль дістає їй тільки до талії. Такий випадок був під час реклами автомобіля.

Два нових кросовера і недорогий седан від Lexus Автоновини України і в світі. Новини автосвіту, автоспорту, автоновинок. Авто огляди, тест-драйви, авто відео та авто шпалери, авто тюнінг.

15-06-2015, 14:31

Два новых кроссовера и недорогой седан от Lexus У найближчому майбутньому японці збираються випустити новий компактний кросовер, доступний за ціною седан, а також семимісцевий позашляховик.